Autor |
Wiadomość |
Przemo99-ANPIII
Zaglądajacy
Wiek: 42 Dołączył: Nie Wrz 25, 2011 23:52 Posty: 11 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Śro Lut 08, 2012 22:48 Temat postu: Re: ZA CO MY PŁACIMY??? |
|
|
Witam Sasiadów
W marcu będzie zorganizowane spotkanie Wspólnowy i tam wyjaśnimy wszystkie sprawy. Może trzeba bedzie zdecydować aby hala była sprzątana co tydzień a nie co dwa ponieważ hala rzeczywiście brudzi się bardzo szybko przy takich warunkach pogodowych i nie dokońca skończonych dojazdach.
Czytając posty
porszak napisał: | zdecydowanie się zgadzam i równiez nie rozumiem kosztu w wysokości 50 zł za utrzymanie własnościowego parkingu,który tak jak już wiekszośc zauważyła jest ciagle brudny.Plus fundusz remontowy po jedynie kilku miesiącach od oddania budynku.Przesada. |
Proszę o nie wprowadzanie w błąd bo aktualnie płacimy 30zł/miejsce. A fundusz remontowy został uchwalony na zebraniu w kwocie 30gr/m2.
Jeżeli chodzi o czujki spalin to spraw była dzisiaj omawiana z Ekolanem i wykonawcą. Dostałem zapewnienie ,że temat zostanie załatwiony w ciągu tygodnia. Jednocześnie proszę o nieingerowanie w przepustnice wentylacji hali bo podobno jedna z przyczyn było jej częściowe rozregulowanie.
aza_41 napisał: | nasz zarząd traktuje to jako nielegalne zgromadzenie |
P.S. Aza jak zwykle jest dowcipna
Przemek |
|
|
|
|
bulionerzy
Forumowicz
Wiek: 35 Dołączył: Nie Mar 06, 2011 20:07 Posty: 129 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią Mar 16, 2012 23:37 Temat postu: Re: ZA CO MY PŁACIMY??? |
|
|
Witam,
Czy Państwo otrzymaliście niedawno fakturę(rachunek) i w nim pozycję ok.150zł za wywóz śmieci w kontenerze ?
Jestem zaskoczona że taki to ma koszt na lokal..
Pozdrawiam.. |
|
|
|
|
KaNiMaNi
Stały bywalec
Wiek: 41 Dołączył: Pią Kwi 15, 2011 20:53 Posty: 67 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob Mar 17, 2012 8:34 Temat postu: Re: ZA CO MY PŁACIMY??? |
|
|
też miałam w tej kwestii pisać, bo nieźle się wkurzyłam. Napisałam jednak najpierw do TEDa...Pani z księgowości wyjaśniła, że jeden koszt dotyczy wywozu za 2011 r. jeszcze, a druga pozycja to już rok 2012, mniemam, że za 3 miesiące. No ale fakt faktem koszt i tak jest duży...
A ktoś się orientuje może kiedy otwarty zostanie "normalny" śmietnik? bo mi np. kontener już niepotrzebny zupełnie, a bieganie do niego z woreczkiem śmieci bywa upierdliwe... |
|
|
|
|
bukoz1234
Forumowicz
Wiek: 39 Dołączył: Nie Cze 19, 2011 15:29 Posty: 161 Skąd: Gdynia, Apartamenty na Polanie
|
Wysłany: Sob Mar 17, 2012 10:06 Temat postu: Re: ZA CO MY PŁACIMY??? |
|
|
1. Moim zdaniem, trzeba zorientować się, kto z sąsiadów przeprowadza jeszcze prace wykończeniowe. Jeżeli wszyscy już zakończyli, podpisuję się pod wnioskiem o zamiane kontenera na normalny kosz.
2. Nie wiem jednak, czy cała infrastruktura jest juz do tego przegotowana. Trzeba skonsultować sie z Panią Basią z Ekolanu i Panią Małgosią z TED.
Kto podejmie się puntku nr 1?
Ja mogę napisać do Ekolanu. |
|
|
|
|
bulionerzy
Forumowicz
Wiek: 35 Dołączył: Nie Mar 06, 2011 20:07 Posty: 129 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob Mar 17, 2012 15:14 Temat postu: Re: ZA CO MY PŁACIMY??? |
|
|
Witam sąsiadów,
Koszt ok. 150zł uważam że jest strasznie duży. Wynajęcie kontenera i dwudniowe czyszczenie go ze śmieci to koszt ok. 200 -250 zł ale na dom. Więc suma na lokal razy ilość mieszkań jest przerażająca...
Miłego dnia. |
|
|
|
|
Felix31
Początkujacy
Wiek: 37 Dołączył: Sob Lut 18, 2012 8:07 Posty: 8 Skąd: Gdy
|
Wysłany: Nie Mar 18, 2012 10:58 Temat postu: Re: ZA CO MY PŁACIMY??? |
|
|
zajrzałem w poprzednie rachunki i faktycznie nie było kosztu śmieci, więc niech będzie że za cały okres, ale 150 zl * bodajże 45mieszkań ?? 7000 za kwartał za wywóz śmieci to chyba nawet ja jestem w stanie ogarnąć tańszy jednym telefonem, żenada. |
|
|
|
|
Hal2000
Bywalec
Dołączył: Czw Lip 07, 2011 16:14 Posty: 30 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon Mar 19, 2012 9:08 Temat postu: Re: ZA CO MY PŁACIMY??? |
|
|
Proponuję również na spotkaniu poruszyć kwestię drzwi wejściowych z hali garażowej. Nie wiem jak w innych budynkach ale w budynku 34 na poziomie P1 drzwi są ponownie popsute - wyrwany spowalniacz. Ogólnie drzwi sprawiają wrażenie tandetnych - cienka blacha - przy zamykaniu widać jak się naginała w miejscu montowania spowalniacza. Uważam, ze jest to badziew, który Ekolan powinien wymienić. Ostatnia naprawa jak widać nie pomogła. |
|
|
|
|
NL2004
Forumowicz
Wiek: 52 Dołączył: Czw Lut 04, 2010 0:02 Posty: 116 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto Mar 20, 2012 15:13 Temat postu: Re: ZA CO MY PŁACIMY??? |
|
|
A to było juz naprawiane? |
|
|
|
|
abrahamka
Bywalec
Dołączył: Sob Kwi 16, 2011 19:59 Posty: 49 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto Mar 20, 2012 17:56 Temat postu: Re: ZA CO MY PŁACIMY??? |
|
|
naprawiane to za duzo powiedziane, na uszkodzone drzwi zalozono nowy spowalniacz i kilka razy go regulowano a nastepnie w ogole usunieto |
|
|
|
|
bukoz1234
Forumowicz
Wiek: 39 Dołączył: Nie Cze 19, 2011 15:29 Posty: 161 Skąd: Gdynia, Apartamenty na Polanie
|
Wysłany: Sob Mar 24, 2012 12:58 Temat postu: Re: ZA CO MY PŁACIMY??? |
|
|
KaNiMaNi napisał: | też miałam w tej kwestii pisać, bo nieźle się wkurzyłam. Napisałam jednak najpierw do TEDa...Pani z księgowości wyjaśniła, że jeden koszt dotyczy wywozu za 2011 r. jeszcze, a druga pozycja to już rok 2012, mniemam, że za 3 miesiące. No ale fakt faktem koszt i tak jest duży...
A ktoś się orientuje może kiedy otwarty zostanie "normalny" śmietnik? bo mi np. kontener już niepotrzebny zupełnie, a bieganie do niego z woreczkiem śmieci bywa upierdliwe... |
Jak slychac - prace remontowe caly czas trwaja. Nawet w weekendy nie mozna odpoczac od nawalania mlotem. Czy naprawde halasliwych prac nie mozna przeprowadzac w tygodniu?? |
|
|
|
|
zbig48
VIP
Dołączył: Wto Kwi 21, 2009 20:37 Posty: 601 Skąd: AnP
|
Wysłany: Sob Mar 24, 2012 13:29 Temat postu: Re: ZA CO MY PŁACIMY??? |
|
|
bukoz1234 napisał: | Czy naprawde halasliwych prac nie mozna przeprowadzac w tygodniu?? |
"W tygodniu to jesteśmy cisi jak ta cma,
w tygodniu to nam wszystko wisi, az do dna..." |
|
|
|
|
Blixten
VIP
Wiek: 49 Dołączył: Wto Lip 01, 2008 11:59 Posty: 908 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon Mar 26, 2012 14:27 Temat postu: Re: ZA CO MY PŁACIMY??? |
|
|
"Brązowy" wita "Niebieskich" (dla pewności: to żart oczywiście)
Zastanawiam się jaki w Waszej Wspólnocie jest koszt wywozu śmieci i ochrony osiedla oraz jak jest rozliczany - płacicie od metra, od osoby, czy za lokal ? |
|
|
|
|
|