Autor |
Wiadomość |
awpw
VIP
Wiek: 56 Dołączył: Nie Mar 02, 2008 23:51 Posty: 623 Skąd: Apartamenty na Polanie
|
Wysłany: Pon Sie 30, 2010 9:32 Temat postu: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
Postanowiłem założyć nowy wątek, w którym postaram się informować na bieżąco o działaniach Zarządu, tak żeby wszystko było na forum w jednym miejscu.
Nie chcę się powtarzać, więc kogo interesują dotychczas podjęte działania niech zapozna się z innymi moimi postami (szczególnie ostatnimi).
Zarząd jest ze sobą w stałym kontakcie telefonicznym, spotykamy się raz w tygodniu lub raz na dwa tygodnie i omawiamy jakie podjąć kroki.
Niestety pewnych spraw nie da się załatwić od ręki nawet jak byśmy bardzo chcieli. Umowy mają okresy wypowiedzenia, poza tym zanim coś zmienimy najpierw musimy znaleźć firmy, które zaproponują lepsze warunki, musimy przeprowadzić rozmowy, negocjacje i wybrać przynajmniej według nas najlepszą ofertę. Nie mamy czywiście gwarancji, że nie wpadniemy z deszczu pod rynnę, pomimo tego że staramy się zasięgać o Firmach informacji w internecie i na innych osiedlach. |
|
|
|
|
awpw
VIP
Wiek: 56 Dołączył: Nie Mar 02, 2008 23:51 Posty: 623 Skąd: Apartamenty na Polanie
|
Wysłany: Pon Sie 30, 2010 9:33 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
Obecnie jesteśmy na etapie zmiany firmy sprzątającej nasze osiedle. Otrzymaliśmy fajną ofertę, tańszą i która gwarantuje większy zakres obowiązków między innymi odśnieżanie co nie było ujęte do tej pory w umowie. Do końca miesiąca podejmiemy decyzję, jednakże z uwagi na 2 miesięczny okres wypowiedzenia na zmiany możemy liczyć dopiero od listopada. O decyzji Zarządu poinformuję na forum. |
|
|
|
|
Niezapominajka8
VIP
Wiek: 40 Dołączył: Wto Sty 20, 2009 15:18 Posty: 827 Skąd: Gdynia - Apartamenty Na Polanie
|
Wysłany: Pon Sie 30, 2010 10:11 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
Popieram jak najbardziej wątek
Mam pytanie dotyczące wind, a konkretnie kiedy można się spodziewać zdjęcia ochronnych dykt? myślę że to najwyższa pora.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
awpw
VIP
Wiek: 56 Dołączył: Nie Mar 02, 2008 23:51 Posty: 623 Skąd: Apartamenty na Polanie
|
Wysłany: Pon Sie 30, 2010 10:21 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
Niezapominajka8 napisał: | Popieram jak najbardziej wątek
Mam pytanie dotyczące wind, a konkretnie kiedy można się spodziewać zdjęcia ochronnych dykt? myślę że to najwyższa pora.
Pozdrawiam |
Ustaliliśmy, iż płyty w windach pozostaną do końca roku, bo nadal trwają remonty (wówczas nastąpi odbiór wnętrz wind) ale być może ustalimy z Ekolanem, że płyty zostaną usunięte przed Świętami Bożego Narodzenia, to może być fajny prezent dla mieszkańców
Proszę o wypowiedzi co myślicie o takim rozwiązaniu. Nam zależy żeby windy nie zostały uszkodzone.
Myślę też o zamontowaniu kamer w windach, mam doświadczenia z innych osiedli i wiem, że często ściany windy są bezmyślnie drapane i rysowane. Dużo wspólnot decyduje się na takie rozwiązanie. Nie dyskutowałem jeszcze tego pomysłu z pozostałymi członkami zarządu ale na pewno to zrobię, jakie macie na ten temat zdanie ???? |
|
|
|
|
Niezapominajka8
VIP
Wiek: 40 Dołączył: Wto Sty 20, 2009 15:18 Posty: 827 Skąd: Gdynia - Apartamenty Na Polanie
|
Wysłany: Pon Sie 30, 2010 10:40 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
awpw napisał: | Niezapominajka8 napisał: | Popieram jak najbardziej wątek
Mam pytanie dotyczące wind, a konkretnie kiedy można się spodziewać zdjęcia ochronnych dykt? myślę że to najwyższa pora.
Pozdrawiam |
Ustaliliśmy, iż płyty w windach pozostaną do końca roku, bo nadal trwają remonty (wówczas nastąpi odbiór wnętrz wind) ale być może ustalimy z Ekolanem, że płyty zostaną usunięte przed Świętami Bożego Narodzenia, to może być fajny prezent dla mieszkańców
Proszę o wypowiedzi co myślicie o takim rozwiązaniu. Nam zależy żeby windy nie zostały uszkodzone.
Myślę też o zamontowaniu kamer w windach, mam doświadczenia z innych osiedli i wiem, że często ściany windy są bezmyślnie drapane i rysowane. Dużo wspólnot decyduje się na takie rozwiązanie. Nie dyskutowałem jeszcze tego pomysłu z pozostałymi członkami zarządu ale na pewno to zrobię, jakie macie na ten temat zdanie ???? |
Mam wrażenie że znaczna większość mieszkańców już się wprowadziła i zakończyła remonty. No ale cóz jak trzeba to poczekamy na mikołaja
W budynku nr 42 gdzie mieszkamy faktycznie zdarzały się niecenzuralne napisy na dyktach, mam nadzieje że była to działaloność tylko ekip remontowych. Ale kamery popieram. |
|
|
|
|
Emmkaa
VIP
Dołączył: Czw Paź 09, 2008 19:45 Posty: 509 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon Sie 30, 2010 12:14 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
W budynku nr 40 remonty trwaja cały czas, dlatego też byłabym za tym aby obudowy wind były jak najdłużej, bo osobiście zależy mi na tym, aby windy były nienaruszone, a patrząc na ekipy budowlane i to jak dbają o nasze wspólne dobra - ściany, lampy itp. to na prawdę bałabym się o stan wind.
Wątek też mi się bardzo podoba i uważam, że lepsza komunikacja będzie gwarantowała mniej niedomówień. |
|
|
|
|
ROHOJA
Stały bywalec
Dołączył: Nie Sty 18, 2009 12:32 Posty: 97 Skąd: Sopot
|
Wysłany: Pon Sie 30, 2010 18:42 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
Mamy taki pomysl: moze na tablicach informacyjnych umiescic info, ze istnieje forum dla naszego osiedla - podac adres www - mamy wrazenie, ze wciaz niewiele osob korzysta z tej metody komunikacji. |
|
|
|
|
awpw
VIP
Wiek: 56 Dołączył: Nie Mar 02, 2008 23:51 Posty: 623 Skąd: Apartamenty na Polanie
|
Wysłany: Wto Sie 31, 2010 13:09 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
Proszę o zapoznanie się z terminami i godzinami przeprowadzenia odczytów oraz inwentaryzacji podzielników ciepła oraz o udostępnianie mieszkań w tym terminie. Informacje na ten temat terminów znajdują się w gablotach ogłoszeń w poszczególnych budynkach.
Przeprowadzenie inwentaryzacji jest istotne z uwagi na zmianę rozliczenia zużycia ciepła w następnym okresie grzewczym. Zmiana rozliczenia została wprowadzona uchwałą Członków naszej Wspólnoty |
|
|
|
|
awpw
VIP
Wiek: 56 Dołączył: Nie Mar 02, 2008 23:51 Posty: 623 Skąd: Apartamenty na Polanie
|
Wysłany: Wto Sie 31, 2010 13:33 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
W windach została wywieszona informacja o zmianie od 1 września firmy dozorującej nasze osiedle. Podany został numer telefonu do pracownika firmy Solid, który będzie koordynował pracę ochrony na naszym osiedlu. Do końca września będzie przez Zarząd i Solid tworzony regulamin ochrony. Proszę o zgłaszanie wszystkich ewentualnych swoich uwag bezpośrednio do delegowanego przez Solid pracownika.
Po ustaleniu telefonu komórkowego który będzie znajdował się zawsze w pomieszczeniu ochrony zostanie on również podany w gablotach ogłoszeń. |
|
|
|
|
awpw
VIP
Wiek: 56 Dołączył: Nie Mar 02, 2008 23:51 Posty: 623 Skąd: Apartamenty na Polanie
|
Wysłany: Czw Wrz 02, 2010 10:35 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
Z dniem 31 sierpnia została wypowiedziana przez Zarząd umowa firmie sprzątającej nasze osiedle. Termin wypowiedzenia zgodnie z umową 2 miesiące, w związku z tym nowa firma "wchodzi" na nasze osiedle od 1 listopada 2010 roku. |
|
|
|
|
awpw
VIP
Wiek: 56 Dołączył: Nie Mar 02, 2008 23:51 Posty: 623 Skąd: Apartamenty na Polanie
|
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 10:17 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
Informuje, ze została przegłosowana uchwała o wprowadzeniu funduszu remontowego. Korekty do naliczonych zaliczek zostaną sporządzone przez firmę TED i przekazane wszystkim członkom wspólnoty. |
|
|
|
|
awpw
VIP
Wiek: 56 Dołączył: Nie Mar 02, 2008 23:51 Posty: 623 Skąd: Apartamenty na Polanie
|
Wysłany: Śro Wrz 08, 2010 8:50 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
Na sprzątanie naszego osiedla została podpisana umowa z firmą AMLUX Sp. z o.o., jest to firma ogólnopolska zatrudniająca około 3 tys. pracowników, która sprząta wiele banków, galerii handlowych, magazynów, osiedli itp.
Umowa podpisana przez Zarząd jest korzystniejsza od poprzedniej, między innymi w ramach umowy firma będzie odśnieżać ciągi komunikacyjne (nie było tego zapisu w dotychczasowej umowie). |
|
|
|
|
PaulinaTomek
Stały bywalec
Wiek: 36 Dołączył: Wto Paź 13, 2009 12:31 Posty: 53 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 8:26 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
A jak będzie wyglądała sprawa z zapadającymi się chodnikami i znikającymi krawężnikami? Ekolan planuje się tym zająć ? |
|
|
|
|
awpw
VIP
Wiek: 56 Dołączył: Nie Mar 02, 2008 23:51 Posty: 623 Skąd: Apartamenty na Polanie
|
Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 8:33 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
Odbyła się inwentaryzacja podzielników ciepła w budynku 38 i 40. Od pracownika, który tą inwentaryzację przeprowadzał uzyskałem informację, że w budynku 38 miał dostęp tylko do połowy mieszkań, nie wiem ile mieszkań udostępniono mu w budynku 40. Będzie wyznaczony jeszcze jeden termin, proszę o udostępnienie swoich apartamentów, chyba nie chcemy aby również w tym sezonie grzewczym zużycie było rozliczane według metrażu. Zresztą z tego co pamiętam (pewności nie mam) zgodnie z podjętą uchwałą w przypadku gdy mieszkanie nie zostanie udostępnione zużycie będzie naliczane ryczałtem. Tak samo naliczane będzie zużycie w przypadku przerobienia instalacji np. na ogrzewanie podłogowe, gdy nie będzie możliwe zamontowanie podzielników. Został przez wspólnotę przyjęty jeden sposób rozliczania zużycia ciepła. |
|
|
|
|
Emmkaa
VIP
Dołączył: Czw Paź 09, 2008 19:45 Posty: 509 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 9:48 Temat postu: Re: Zarząd ANP1 - informacje o podjętych działaniach |
|
|
Słuchajcie ten kto nie udostępni swojego mieszakania zrobi sobie sam kuku, więc na prawdę nie ma co się tym przejmować. |
|
|
|
|
|